[PTD] Pathe To Destruction
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Re-edited Site

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bravok1986

Bravok1986


Posts : 99
Join date : 14-04-09
Age : 37
Location : Netherlands

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedi mei 19 2009, 01:10

Heb het forum , overzichtelijk gemaakt en oude berichten op juiste plaatsen gezet.
Elke categorie bevatte wel het woord "WAR", nu is het duidelijker opgebouwd.

Alleen het re-styling van de site, Bryan je was goede weg ingeslagen maar werkte wat onrustig, op moment is het duidelijk vormgeving alleen
mis ik logo? en oude in het zwart was niet fout, alleen ik heb de tijd niet meer om het terug te stylen Wink sorry Bryan ..

Het is een process suggesties welkom!

Groeten Bravok1986, hoop hiermee een goede stap te hebben gezet Very Happy

*chatbox verwijderd voor extra motivatie uitwisseling msn, en PS3 heeft ook z'n chatfunctie Wink
*Calender verwijderd omdat forum zelf al duidelijk is voor tijden War's , ,1 plek en geen 2 voorkomt dat mensen het mislopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxshare




Posts : 22
Join date : 17-04-09
Age : 29

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedi mei 19 2009, 23:43

ok maar of we ooit nog gaan overkomen weet ik niet want je heb me werk van 4 uur gwn verwijdert
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurkx

Hurkx


Posts : 9
Join date : 18-05-09
Age : 34
Location : Roosendaal

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimewo mei 20 2009, 13:20

zal ik anders een banner ofzo ontwerpen? zouden jullie trouwens de onderschriften kunnen activeren k had net zown leuke gemaakt? Smile

kijk:
Re-edited Site Socom_Signature_by_Hurkx


Laatst aangepast door Hurkx op wo mei 20 2009, 14:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxshare




Posts : 22
Join date : 17-04-09
Age : 29

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimewo mei 20 2009, 14:00

Hurkx schreef:
zal ik anders een banner ofzo ontwerpen? zouden jullie trouwens de onderschriften kunnen activeren k had net zown leuke gemaakt? Smile

kijk:
Re-edited Site Socom_Signature_by_Hurkx

hoe maak je dat zo goed man
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurkx

Hurkx


Posts : 9
Join date : 18-05-09
Age : 34
Location : Roosendaal

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedo mei 21 2009, 04:10

Ik ben ff een uurtje los gegaan wat vinden jullie ervan?
ik probeer de signature's te activeren maar dat lukt me niet zou iemand anders daar ff naar willen kijken? wie wilt er trouwens 1 ik heb al 2 ontwerpen:
Re-edited Site Signature2_by_Hurkx
Re-edited Site Socom_Signature_by_Hurkx

ik vind zelf de groene het meest rlx maar k maar dr nog een paar bij.. ze kunnen trouwens in elke kleur..

Buiten dat ken k ook nog wat ranks die we kunnen vertalen in de socom ranks of eigen clan ranks.. ik kan ze instellen en wat we dan evt kunnen doen is voor elke squad een andere kleur pakken bvd.. is dat een idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxshare




Posts : 22
Join date : 17-04-09
Age : 29

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedo mei 21 2009, 10:25

lkkr gedaan hurkx en van die onder schrifte gaat niet bij mijne toen wel maar vanaf dat bravok het changed heeft gaat het nie meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravok1986

Bravok1986


Posts : 99
Join date : 14-04-09
Age : 37
Location : Netherlands

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedo mei 21 2009, 14:34

Hmm raar want aan zo'n optie heb ik niet gezeten, zal even ernaar kijken.
moio werk Hurx,, algemeen gaat het me niet om het design, als het forum maar overzichtelijk werkt

Ga zo door !! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravok1986

Bravok1986


Posts : 99
Join date : 14-04-09
Age : 37
Location : Netherlands

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedo mei 21 2009, 14:51

TEST voor Signature
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravok1986

Bravok1986


Posts : 99
Join date : 14-04-09
Age : 37
Location : Netherlands

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedo mei 21 2009, 14:53

Nou jongens het werkt weer, let op dat je bij _profile_ -> _preferences_ -> altijd dit aan hebt /:Always attach my signature : Yes No

dan geeft hij je signature weer .

Groeten Bravok1986
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurkx

Hurkx


Posts : 9
Join date : 18-05-09
Age : 34
Location : Roosendaal

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedo mei 21 2009, 16:50

Nee idd maar een mooi ontwerpje is mooi meegenomen toch? thnx voor de signatures waar heb je die optie gevonden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravok1986

Bravok1986


Posts : 99
Join date : 14-04-09
Age : 37
Location : Netherlands

Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitimedo mei 21 2009, 19:08

ja inderdaad, bij administration panel, bij de users tab en dan stond dat ergens, ook users permissions omgezet,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Re-edited Site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re-edited Site   Re-edited Site Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Re-edited Site
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SITE UPDATE
» Link naar site!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[PTD] Pathe To Destruction :: FORUM STYLE-
Ga naar: