[PTD] Pathe To Destruction
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bravok1986

Bravok1986


Posts : 99
Join date : 14-04-09
Age : 37
Location : Netherlands

Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen! Empty
BerichtOnderwerp: Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen!   Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen! Icon_minitimema jul 13 2009, 20:55

Battlefield freak dus deze moest ik halen,, momenteel staat hij in de download dus d8 deel dit ff met leden van PTD!

Eerste wat je moet doen is een Amerikaanse Account aanmaken voor de US STORE.
Maak een nieuwe gebruiker aan en log hierop in. Vervolgdoorloop je voor registratie de stappen op hier hoe te doen
http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/hoe-maak-ik-een-jap-en-us-playstation-network-account-1.html?s=f81ccd7fd463e496be5feb40b5b8342d&

Dan om geld te storten voor de playstation store kun je een kaartje kopen van $20,- of $50,- dollar op deze site!
En hij werkt retesnel, geen w8tijd voor de opwaardeercode gehad!

http://www.psncode.nl/

Dan de handleiding van hun site doorlopen en hup je hebt het gekozen bedrag in je P.Store staan, en dat allemaal simpel met I-Deal
dus geen creditcard nodig.

Let wel op! dat je met dat bedrag alleen HELE SPELLEN kunt halen ADD ONS WERKEN NIET< VANWEGE REGIO CODE! Tenzij Je US SPEL DOWNLOAD en dan ADD ON DAARVOOR DOWNLOAD.

Nog vragen ,, post maar Wink

Greetz Bravok1986
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxshare




Posts : 22
Join date : 17-04-09
Age : 29

Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen!   Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen! Icon_minitimewo jul 22 2009, 02:15

ik heb hem ook gratis dankzei sharen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battlefield 1943 zonder creditcard, is me gelukt! hier hoe te doen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battlefield 1943 in Little Big planet
» BAttlefield 2 Multiplayer,, my kind of GAME!! (HARDCORE BF BC FAN) Bravok1986
» Oude PSN - 2de PSN ,, noteer hier
» meld je hier als je oparation flashpint gaat spelen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[PTD] Pathe To Destruction :: Battlefied 1943 zonder Creditcard :: Hoe lees hier! Bravok1986 tested ;)-
Ga naar: